Kalbimi Durdurup Kaybolan Bir Tuzak Oluyor Her Sokak Hiçbir Şey Istemedim Ne Yatak Ne Oda Ne De Ev Sen De Bırak Her Şeyi Sadece Beni Sev Dizlerinde Dizlerim Boynunda Ellerim Boğulur Gibi.


Kalben'in, zoom & dmc etiketiyle yayınlanan kalben albümünde yer alan sadece isimli şarkısı, video klibiyle netd'de.netd müzik facebook: Sadece lyrics yatak boş oda boş ev boş duvarlara vuran ışık yüzümde karanlık yine mi sen, bayram günü gibi gelen kaçamadım, külleri hala sıcak kalbimi durdurup kaybolan bir tuzak. Yine mi sen, bayram günü gibi gelen?

Al Beni (12,5B) Aramızda (20,4B) Aşk Çeşmesi (1,8B) Ateş Böcekleri (1,5B) Ben Her Zaman Sana Aşıktım (2B) Ben Uyurken Tut Beni (1,6B) Çakmak (9,7B) Çek (2B)


Hiçbir şey istemedim, ne yatak ne oda ne de ev sen de birak her şeyi sadece beni sev dizlerinde dizlerim boynunda ellerim boğulur gibi yeniden her gece her gece doğalım mı. Duvarlara vuran ışık yüzümde karanlık. Bayram günü gibi gelen kaçamadım külleri hala sıcak kalbimi durdurup kaybolan bir tuzak, oluyor her.

Sadece Yatak Boş Oda Boş Ev Boş Duvarlara Vuran Işık Yüzümde Karanlık Yine Mi Sen?


Kalben sadece sözleri yatak boş, oda boş, ev boş. Yine mi sen, bayram günü gibi gelen? Değemiyormuş meğer taş ellerim doya doya.

Admin Yatak Boş, Oda Boş, Ev Boş.


Duvarlara vuran ışık yüzümde karanlık. Sadece beni sev dizlerinde dizlerim boynunda ellerim boğulur gibi yeniden her gece her gece doğalım mı sevgilim doğalım mı sevgilim doğalım mı sevgilim azalırken azalırken. Sevemiyormuş meğer katı kalbim doya doya.

Em Am C B7 Yatak Boş, Oda Boş, Ev Boş, Duvarlara Vuran Işık, Yüzümde Karanlık Em.


Ben her zaman sana aşıktım 4. C c# db d d# eb e f f# gb g g# ab a a# bb b. Bana öyle bir umut ver ki asla bitmesin aşk öyle kolay falan değil ki bizden gitmesin yalnız başıma anılar zulada nefessiz kaldıkça sarılıyorum i̇nkarda edemem ya bana gel.