Get Up To 4 Months Free.


Play full songs with apple music. Fikrimin ince gülü kalbimin şen bülbülü o gün ki gördüm seni… yaktın ah yaktın beni. Listen to fikrimin i̇nce gülü on spotify.

Fikrimin Ince Gülü Kalbimin Sen Bülbülü O Gün Ki Gördüm Seni, Yaktın Ah Yaktın Beni O Gün Ki Gördüm Seni, Yaktın Ah Yaktın Beni Yaktın Ah Yaktın Beni Yaktın Ah Yaktın Beni Ellerin Ellerimde.


Fikrimin i̇nce gülü lyrics fikrimin ince gülü, kalbimin şen bülbülü o gün ki gördüm seni, yaktın ah yaktın beni. Fikrimin ince gülü kalbimin şen bülbülü o gün ki gördüm seni yaktın ah zalim beni. Koro] o gün ki gördüm seni yaktın, ah, yaktın beni o gün ki gördüm seni yaktın, ah,.

Koro] / O Gün Ki Gördüm Seni / Yaktın, Ah, Yaktın Beni / O Gün Ki Gördüm Seni / Yaktın, Ah, Yaktın Beni / [Bölüm 1:


Ellerim ellerinde gözlerim gözlerinde o gün ki gördüm seni yaktın ah zalim beni. Best of türkiye hits 2. Müzeyyen senar · song · 2006.

Fikrimin Ince Gülü Kalbimin Şen Bülbülü Fikrimin Ince Gülü Kalbimin Şen Bülbülü [Nakarat:


Fikrimin ince gülü kalbimin şen bülbülü o gün ki gördüm seni yaktın ah yaktın beni o gün ki gördüm seni yaktın ah çapkın beni ateşli dudakların gamzeli yanakların o gün ki gördüm seni. 668 likes · 1 was here. Fikrimin ince gülü kalbimin şen bülbülü o gün ki gördüm seni yaktın ah zalim beni o gün ki gördüm seni yaktın ah zalim beni ateşli dudakların gamzeli yanakların ateşli.

Ellerin Ellerimde, Leblerin Leblerimde (Gözlerin Gözlerimde) O Gün.


[fikrimin i̇nce gülü için şarkı sözleri] / [giriş: Fikrimin ince gülü nota by cellomusti in taxonomy_v4 > sheet music and fikrimin ince gülü nota Gördüğüm günden beri olmuşum inan deli o gün ki gördüm seni… yaktın ah.